Digital Tutors - Sculpting Human Noses in ZBrush
Time: 35m 33s | Size : 436.58 MB | Required Software: ZBrush 4R4
سلام
زمانی که می خواهید صورت یک کاراکتر را طراحی کنید ، یکی از قسمتهای مهم آن ، بینی آن است. در این آموزش به نحوه ی ساخت بینی برای مدل خود می پردازیم.خیلی مهم است که بدانید که به چه شکل می توان یک بینی را به طور کاملا واقعی مدلسازی کرد.بینی یک عضو مهم از صورت است که ساختار بسیار جالبی دارد.در این آموزش به بررسی ساختار بینی میپردازیم و اینکه باید چه المانهایی کنار هم قرار گیرند تا یک بینی مانند یک بینی واقعی به نظر برسد.برای اینکار ما راههای بسیار ساده ای برای مدل کردن این عضو پیشنهاد می کنیم که هم میزان واقعیت و هم توپولوژی آن درست به نظر برسند .
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
When creating human models in 3D, noses are obviously one of the most prominent features of the face. For this reason it's important to understand how noses can be built and sculpted in order to realistically complete a human model. Noses are physically not that large but between the bone and cartilage they have a very interesting structure. In this course we will go over those basic nose structures- the elements that come together to make a nose look like a nose. We'll then cover some quick and easy ways in ZBrush to block out those structures, using a custom Insert Mesh brush with DynaMesh to get our base shape down. We'll learn to remesh the nose to get a cleaner base and then use a variety of sculpting brushes to finish out the nose. In the end, you'll have a better understanding of the structure of the nose and you'll be much more comfortable creating and sculpting noses for your human characters.
جعبـه دانلود
پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.
شما می توانید این اموزش را از لینکهای زیر دانلود کنید.
فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.
=================================